.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خوب بودن ملاک رئیس‌جمهور شدن نیست

 نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوب بودن ملاک رئیس‌جمهور شدن نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار داشت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران باید در حد و اندازه این جایگاه باشد.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات آینده باید کسی را انتخاب کنند که علاوه بر صلاحیت‌های لازم در حد و اندازه ریاست جمهوری باشد.

هیچ حکومتی بدون همراهی مردم دوام نمی‌آورد

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری از تخریب نامزدهای انتخاباتی در هر دوره انتخابات انتقاد و خاطرنشان کرد: تخریب مصداق بارز غیبت بوده و حرام است.

نورمفیدی با بیان اینکه هیچ حکومتی بدون همراهی مردم دوام نمی‌آورد، تصریح کرد: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه ارزشمندی دارند.

به گفته وی، مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی صحنه‌ها همراه نظام بوده و از آرمان‌های الهی آن دفاع کردند.

دشمن چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارد

خطیب جمعه گرگان با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در این دیدار اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران را که همان استقلال و آزادی با تکیه بر آرمان‌های الهی است، به درستی تصویر کردند.

نورمفیدی افزود: کمتر کشوری در دنیا یافت می‌شود که استقلال و آزادی خود را در عین عزت و سربلندی با تکیه بر آرمان‌های الهی دنبال کند.

وی تأکید کرد: به طور قطع دشمن در کمین چنین کشوری بوده و مردم باید همچون 34 سال گذشته هوشیار بوده و از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کنند.

آمریکایی‌ها به برزیل و ترکیه برای تحویل اورانیوم به ایران فریب دادند

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در ادامه با اشاره به پیشنهاد آمریکایی‌ها مبنی بر مذاکره با ایران عنوان کرد: دولتمردان ایالات متحده آمریکا تاکنون صادقانه در این زمینه برخورد نکردند.

نورمفیدی بیان داشت: پیش از این نیز در جریان تحویل اورانیوم غنی شده 20 درصد از کشور دیگر با وساطت ترکیه و برزیل نیز آنها راه خود را جدا کرده و حتی این دو کشور را هم به بازی گرفتند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران صادقانه با مشکلات برخورد می‌کند با اشاره به میانجیگری سلطان قابوس پادشاه عمان، برای حل مشکلات بین ایران و آمریکا اضافه کرد: در این زمینه هم آمریکایی‌ها صادقانه برخورد نکرده و راه دیگری را در پیش گرفتند.

مقام معظم رهبری خواهان حل مشکلات است، اما آمریکایی‌ها صداقت ندارند

خطیب جمعه گرگان ابراز داشت: مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری خواهان حل مشکلات هستند، اما آمریکایی‌ها در این زمینه صداقت ندارند.

نورمفیدی در ادامه بیست و ششم اسفندماه جاری، سالروز رحلت فرزند امام راحل، بیست و هفتم اسفندماه، سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و بهورز و بیست و نهم اسفندماه، روز ملی شدن صنعت نفت، را گرامی داشت.

وی در خطبه اول نماز جمعه این هفته گرگان ضمن دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سفارشات امیرالمؤمنین در نهج‌البلاغه، نمازگزاران را از غیبت برحذر داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.